Zarządzanie w sektorze sieci usługowych to złożony i skomplikowany proces. Jednak odpowiednie narzędzia i automatyzacja mogę znacznie usprawnić jego działanie.  W przypadku kierowania sklepami wielkopowierzchniowymi zysk to nie tylko dochód, ale również środki zaoszczędzone, dzięki optymalizacji kosztów.

Reklamacje w sklepach to nie tylko te sytuacje, w których indywidualny nabywca przychodzi z wadliwym towarem do punktu obsługi klienta. To również reklamacje pomiędzy sklepem a kontrahentami oraz podwykonawcami, które dotyczą najczęściej niezgodności w dostawach materiałów i komponentów – ilościowe i jakościowe oraz reklamacje wewnętrzni z e-commerce. Szczególną uwagę należy zwrócić na pilnowanie, aby nie doszło do przedawnień reklamacji, ponieważ każde przedawnienie jest tożsame z rozpatrzeniem go na korzyść Kupującego.

Co jeszcze można zrobić aby obniżyć koszty zarządzania sklepami wielkopowierzchniowymi można przeczytać w darmowym e-booku.

EBOOK 1024x257 - 6 pomysłów na obniżenie kosztów w zarządzaniu sklepami wielkopowierzchniowymi

Udostępnij

Podziel się ze swoimi przyjaciółmi!