Automatyzacja obsługi klienta
W jaki sposób aplikacja do rozpatrywania reklamacji
wpływa na rozwiązanie problemów firmy?
Skuteczne zarządzanie reklamacjami w przedsiębiorstwie to możliwość wymiany danych oraz raportowania informacji o wadliwych towarach w czasie rzeczywistym.
Takie możliwości daje FlowDog nowoczesne rozwiązanie webowe i mobilne, które analizuje zgłoszenia i podejmuje decyzje, a następnie przekazuje informacje do właściwych osób (zarówno klientom danego sklepu lub salonu, jak i jego pracownikom, a także między magazynami, czy e-commerce). Proces reklamacji jest dostępny w aplikacji instalowanej na urządzeniu mobilnym lub dostępnym poprzez przeglądarkę internetową. Dzięki aplikacji klienci bezpośrednio zgłaszają reklamację, dodają pliki multimedialne (np. przedstawiające uszkodzenia), otrzymują bieżące informacje i zmiany statusu zgłoszenia, czy też wystawiają ocenę adekwatną do poziomu satysfakcji z przebiegu reklamacji.
Z FlowDog zapomnisz czym są papierowe protokoły reklamacyjne, których przygotowanie marnuje cenny czas.
Jak rozwiązać problemy czasowo-ekonomiczne salonów sprzedaży
w Polsce?