Nasz Problem ( Dyrektor Logistyki)
Zarządzam ponad 50cioma sklepami wielkopowierzchniowymi, miesięcznie mamy ponad 1000 interakcji pomiędzy sklepami a magazynem centralnym (reklamacje, odbiór/wysyłka towaru, dodatkowe zlecenia ) Funkcjonalności naszej obecnej platforma reklamacyjnej nie są rozwijane. Kupiliśmy ją kilka lat temu jako zamknięte rozwiązanie więc musieliśmy dostosować nasz proces do funkcjonalności, aktualnie koszty developmentu są bardzo wysokie i czasochłonne, platforma nie uwzględnia naszych specyficznych potrzeb i zmian w procesach które pojawiają się średnio raz na kwartał.
Chcemy aby klienci i pracownicy postrzegali naszą firmę jako lidera innowacyjnych rozwiązań frontend`owych i backend`owych, a obecna aplikacja reklamacyjna działa tylko na urządzeniach stacjonarnych co wydłuża znacząco okres obsługi reklamacyjnej ponieważ więc po zrobieniu zdjęć reklamowanego sprzętu lub dostawy trzeba kopiować zdjęcia z telefonu do komputera i załączać do platformy
Inną sprawą jest to że pracownicy sklepów i magazynu w razie zauważenia jakiegoś uszkodzenia na terenie miejsca pracy ( uszkodzone regały, przepalone oświetlenie itp ) muszą zgłaszać mailem lub telefonicznie prośbę o interwencję służb technicznych, zgloszenia nie są rejestrowane więc nie wiemy nic na temat statystyk takich jak ilość zgłoszeń, czas reakcji itp