Proces FlowDog dla Fotowoltaiki

Cały proces – jedna aplikacja!

Prosty w obsłudze, intuicyjny, dedykowany fotowoltaice proces FlowDog, który przeniesie dotychczasową pracę na wyższy poziom. Zdobędziesz kontrolę nad statusem prac bez względu na to gdzie jesteś. Uwolnisz się od błędów w przepływie informacji.

Zautomatyzujesz zarządzanie zadaniami i zyskasz czas na nowe projekty.

phone
Szansa sprzedaży W systemie pojawia się potencjalny Klient (Możliwość obsługi Klienta biznesowego i indywidualnego).
phone
Wstępny audyt
u Klienta
Podczas spotkania szczegółowe poznanie
potrzeb Klienta i pomiary
phone
Wycena Handlowiec przekazuje
zadanie do wyceny
Wycena zaawansowana
Wycena podstawowa
phone
Wycena zaawansowana
Wstępny projekt Dział projektowy przygotowuje
szczegółową wycenę
i wstępny projekt.
phone
Wycena podstawowa
Wysłanie oferty Po wycenie przez zespół projektowy
handlowiec może zmniejszyć
lub zwiększyć cenę oferty.
phone
Umowa elektorniczna Po zaakceptowaniu oferty
handlowiec przygotowuje umowę
do podpisania w systemie
lub wersji papierowej.
phone
Przygotowanie projektu Pracowania projektowa
przygotowuje projekt.
.
phone
Ustalenie terminu Termin instalacji z Klientem
(konsultacja kierownika działu projektu
z działem realizacji oraz Klientem)
phone
Montaż Ekipa wykonuje dokumentację,
raportuje w systemie, rozpoczyna pracę.
Po zakończonym procesie instalacji
raportuje zakończenie prac.
phone
Audyt powykonawczy Wykonywany jest audyt powykonawczy
i weryfikacja dokumentacji odbioru instalacji.
phone
Dokumentacja Księgowość wystawia fakturę końcową
i przekazuje ostateczną dokumentację.
Zadowolony Klient Odbiera harmonogram przeglądów.
phone
Dokumentacja Księgowość wystawia fakturę końcową
i przekazuje ostateczną dokumentację.
Zadowolony Klient Odbiera harmonogram przeglądów.

PROCES DLA TWOJEJ FIRMY

Korzyści

Obniżenie kosztów
operacyjnych i więcej
czasu na nowe zlecenia

Zwiększenie efektywności
pracowników

Ustandaryzowanie pracy
po przez wysyłanie
przypomnień

Przyspieszenie działania
firmy po przez
automatyzację
delegowania zadań

Dostępność danych
i dokumentów niezależnie
od miejsca

Świadome podejmowanie
decyzji na podstawie
danych analitycznych

Możliwość integracji
z innymi systemami

Podniesienie satysfakcji
klienta

ZARZĄDZAJ FOTOWOLTAIKĄ.

PRZEWODNIK DLA FIRM Z BRANŻY OZE.
phone

O NAS

Naszą misją jest upraszczanie wszystkich procesów, dzięki porządkowaniu i mechanizacji powtarzalnych zadań.

Nasza technologia – TWÓJ biznes.

Od 15 lat budujemy siłę i doświadczenie grupy spółek działających w branży nowych technologii.

CZYM JEST FLOWDOG

Platforma do zarządzania i optymalizacji procesów biznesowych.
Pomaga Klientom osiągnąć nowy, lepszy poziom wydajności i produktywności w codziennych zadaniach. FlowDog to:

Mobilność

Low code

Łatwość customizacji dla
klienta

Wiele kanałów
komunikacji

Wersja chmurowa lub
lokalna

Nowoczesne metody
integracji

case study

Firma Instalator OZE – proces instalacji urządzeń fotowoltaicznych

Problem

Zarządzam pracą osób pracujących w biurze oraz ekipami monterów (w sumie około 60 osób). Rosnąca liczba zleceń, rotacja pracowników, używanie różnego rodzaju aplikacji generowały opóźnienia, dokumenty ginęły lub były przetrzymywane, traciłem kontrolę nad prawidłowym procesem instalacji. Wszelkiego rodzaju zlecenia, inwentaryzacje, odbiory, przeglądy odbywały się w formie papierowej, dokumenty były wysyłane komunikatorami, przy tak dużej ilości dokumentacji dokumenty trafiały w nieodpowiednie miejsca, osoby pracujące w biurze nie wyrabiały się czasowo ze sprawnym zarządzaniem dokumentacją.

Poszukiwałem aplikacji która uporządkuje i usprawni proces obsługi klienta od A do Z czyli od wizyty handlowca do audytu końcowego.
Platforma FlowDog rozwiązała ten problem.

Rozwiązanie

LoVo wdrożyło platformę która zamknęła w jednym miejscu cały proces instalacji naszych urządzeń uwzględniając nasze procedury i działy biorące udział w procesie (Handlowcy, Projektanci, Magazyn, Koordynatorzy, Księgowość.) Każdy pracownik dokładnie wie co ma wykonać a system pilnuje żeby jego praca została wykonana w ustalonych ramach czasowych. Pozbyliśmy się uciążliwej pracy na papierowych dokumentach, dzięki mobilnej aplikacji handlowcy, monterzy i audytorzy wykonują swoją pracę z pozycji smartfona, zawsze mają dostęp do stanów magazynowych, archiwum i umów.

Teraz mam pełną kontrolę nad pracownikami, wiem kto czym się w danym momencie zajmuje. Skończyły się opóźnienia i nieporozumienia. Dzięki profesjonalnemu podejściu klienci polecają nas jako solidnego instalatora, a to szczególnie mnie cieszy.

phone

Udostępnij

Podziel się ze swoimi przyjaciółmi!

Udostępnij

Podziel się ze swoimi przyjaciółmi!